صادرات اسلب در روسیه و بازار بیلت
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق جدید ترین آمار و گزارشاتی که از روسیه به دست آمده است، در روسیه شاهد کاهش میزان صادرات اسلب هستیم. این ظرفیت صادرات نسبت به آماری که در ماه آوریل گزارش شده بود، چهار درصد کمتر شده است. لازم به ذکر است که صادر کنندگان اسلب روسیه در ماه می 722 هزار تن اسلب در بازار داخلی و صادرات عرضه کردند. گفتنی است که مهم ترین دلیل افزایش تمایل به خرید در بازار صادرات، محدودیت های عرضه است که بهه کارخانه ها اجازه داده تا این تمایل را همچنان در وضعیت مطلوبی نگه دارند. گفتنی است که کارخانه N.M.L.K حدود 65% از این میزان عرضه را تامین می کند که این درصد معادل 470 هزار تن می باشد. البته نباید این نکته راا هم فراموش کرد که کارخانه سور استال بیشترین افت را تجربه خواهد کرد زیرا میزان عرضه اسلب برای این کارخانه با 89 درصد کاهش ثبت شده استپیش بینی میشود که برای این کارخانه فقط شاهد موجودی 5 هزار تنن عرضه اسلب باشیم و بدین خاطر که یک خط از تولید کارخانه در حال تعمیر است، بقیه ی اسلب را برای تولید محصولات فولادی خود انبار کند.

بازار بیلت سی آی اس

در هفته ای که گذشت شاهد تغیر چشم گیری در بازار بیلت سی آی اس نبودیم و فعالیت زیادی مشاهده نشد. به دلیل ماه مبارک رمضان، مشتریان در خاورمیانه و افریقای شمالی فعالیت زیادی نداشتند. ترک ها نیز بیشتر قراضه می  خرند تا بیلت. عرضه کننده های سی آی اس نیز اغلب تولید ژوئن را پیش فروش کرده اند و پیشنهاد قیمت چندانی نمی دهند. در حالت کلی میتوان گفت که بازار به طور غیر معمولی ساکت است و بی تحرکی در همه جا دیده می شود. اخیرا الکترواستال اوکراین توانسته 10 هزار تن بیلت خود را در خاورمیانه در 390 دلار هر تن فوب دریای آزو معادل 395 دلار هر تن فوب دریای سیاه بفروشد. قیمت های پیشنهادی برخی از عرضه کننده ها 400 تا 405 دلار هر تن فوب است ولی معامله ای شنیده نشده است. در ترکیه قیمت درخواستی خریداران 400 تا 405 دلار هر تن سی اف آر است در حالی که 15 دلار کرایه حمل نیز در آن گنجانده شده است.

برخی از محصولات فروش شرکت حامیران: فولاد سردکار - فولاد گرمکار - فولاد تندبر - فولاد پلاستیک - فولاد خشکه هوایی - فولاد بهلر - فولاد SPK - فولاد MO 40 - فولاد VCN 150 فولاد 44 33 - ورق CK 45





:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: